آموزش صحیح کار با کامپیوتر

یادگیری ساده وشناخت سخت افزار و نرم افزار

آموزش صحیح کار با کامپیوتر

یادگیری ساده وشناخت سخت افزار و نرم افزار

This blog doesn't have image

دراین وبلاگ ما تلاش داریم با گذاشتن درس هایی که به یادگیری و علوم کامپیوتری شما اضافه می کند در زندگی شما تاثیری مثبت و کارهای شما را سریع تر پیش ببرد.
با تشکر.

آشنایی با وب

جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ


به نام خالق هستی

آشنایی با وب:

مدت 44سال از پیدایش فناوری اینترنت میگذرد.شبکه{ARPANET} شبکه ای رایانه ای بود که جهت برقراری ارتباط مستمر بین تشکیلات نظامی ایالات متحدة آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت.سپس پژوهشگران و محققان در دانشگاه ها،جهت ارسال اطلاعات از طریق خطوط تلفن،این شبکه را به کار گرفتند و موجبات گسترش این شبکه را فراهم آوردند.به تدریج،شبکه های رایانه ای سرارسر دنیا به یکدیگر پیوستند و آنچه که امروزه اینترنت نامیده می شود را به وجود آوردند که به یقین مادر تمامی شبکه های رایانه ای به شمار می آید.اما تا اواخر دهه1990،این فناوری مهم و ارزشمند،هنوز به مدارس راه نیافته بود.

آنچه که نواحی آموزش و پرورش را به تدارک شبکه اینترنت برای مدارس واداشت،شکل گیری شبکه جهانی وب[word wide web]بود.نرم افزارBROWSERکه در سال1990از سوی تیم برنرز-لی{TIME BERNERS-LEE}طراحی و امکان دسترسی کاربر به محیط هایپر تکست فراهم آورد.

نکته:هایپر تکست نوعی نرم افزار جستوجو است که با صدای کاربر مورد را در اینترنت پیدا   می کند.

با تشکر از توجه شما به این متن.

با سپاس.مجیب









  • مهران مجیب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی